اشتباهی

 

دیوار های خانه ی ما زمانی فرو ریخت که دریا از داخل در جنگل میان پنجره را دید

دریا عاشق پنجره شد و جنگل عاشق در

جنگل در آتش عشق سوخت تا خانه گر گرفت و به در رسید

دریا میان مهتاب و مد از خانه گذشت و به پنجره رسید

آتش جنگل خاموش و شد و آب دریا بخار

تنها دیوار ها فنا شدند و فرو ریختند ، در و پنجره روی هم افتادند ، نه خبری از آبی دریا بود نه سبزی جنگل

خانه که فرو ریخت دریا عاشق جنگل شد  

تو آواره ی دریا شدی  من در به در جنگل



نظرات 8 + ارسال نظر
hazhir پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ

قشنگ بود.

ممنون

م مثل میترا پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ http://mitra-khanabadi.persianblog.ir

سلام نازنین دوستم
قالبت عوض شده یا کامپیوتر من هنگیده تازشم کاغذ نظراتت همیشه خیلی بزرگ بود چه جوری کوچیکش کردی ؟؟؟ بگذریم
حسرت می خورد جنگل که دریا به داد دلش نرسید
حظ کردیم دوست جان

عوض شده
تو خیلی وقته نیومدی ها
امروز سرعت همه چی کمه نمی دونم چرا
جنگل عاشق در شد نه دریا
اشتباهی شد فقط
قابل نداشت دوست جان

مجتبی وب لوگ پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ب.ظ

اگر تو بخش تنظیمات وبلاگت کپی نکردی شاید این اتفاق بیافته.
البته میتونی از توبخش ویرایش کد قالب جای مخصوص براش تعریف کنی. مثلا زیر بخش کاتگوری یا لینکدونی.
توضیحات اضافی منوط به درک ناکامل این کامنت..

آقای وب لوگ شرمنده ها
من یک دوره php و java خوندم
الان اونقدی بلدم که بدونم کجا کپی کنم و اینا
گفتم که ایراد داره

شهلا7 پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ http://ring7.persianblog.ir/

چه خوب که خودت برام خوندی..

از این به بعد همه اپاتو خودت واسم بخون.خب؟

در و پنجره بهونه ای بود برای عاشق شدن دریا و معشوق بودن جنگل..
و البته فرو ریختن خونه..

بروی چشم
گاهی فقط اشتباهی می شه عاشق شد
فاصله ی در و پنجره دیوار ها نبودن
برداشتن فاصله حادثه نبود
فاصله خود خود حادثه بود

نیما پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ

و دچار یعنی عاشق، ای ماهی دریا!

راس می گه دیگه ... مرتضی

ملکه نیمه شرقی جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ق.ظ http://man-unique.blogfa.com/

قالب جدید مبارک خانوم
نارنجی باشه بیشتر به ترنج نمیاد؟!
۰۲۳۷۲

اگه نارنجی بود دیگه به من نمی اومد
اما شاید تو راس بگی
ما به هم نمیایم

مجتبی وب لوگ جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ

من آقای وب لوگ نیستم. من مجتبی هستم.
در ضمن خوشبحالتون چون من نرفتم این دوره هارو. همینطوری در حد یه کلاس ساده بازی کردیم با این کدها تا کمی یاد گرفتیم.
قصد جسارت هم نداشتم.
جواب راهنمایی هرچند ساده رو هم با عتاب نمیدن.....
کمی آرام باش نیم من.

اصلا جواب شما تند نبود
شما اینطور برداشت کردید
به هر حال ممنون از راهنمایی تون

Fareza دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ http://www.Fareza.blogfa.com

خیلی زیبا بود
فوق العاده بود...
به رسم قدیمی
کبوتر با کیوتر
باز تنهاست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد