من درون تو حل می شم و تو به من سرایت می کنی

فکری به حال این فرآیند بکن ، هر دو در حال محو شدنیم




+ و اینکه گاهی معصومانگی اغواگرتر از زیبایی ِ

بت


اسطوره ی مصر باستان ، الهه ی جنگ و خون ریزی ، بتی طلایی که شب های پیش از جنگ میزبان فرماندهان جنگ بود . با بازو های گشوده و بویِ خون ِتازه ی قربانی .

بعد از سالها جایی میان خرابه ها کشف شد . شلیته زنان کولی به پایش ، مادر ِکودکانی شده بود که بی مادرشان از جنگ بازگشته بودند . بازو های گشوده، آغوش طلایی



نیمی شبیه انسان و نیمی زن شده ام


بسته شدن یک کلکسیون با ورود زن

عنصر اصلی زایش

خود ارضــ.ایی مازاد

نطفه ای به زیر چسب یک آلبوم مسلوب

سنوگرافی با امواج صوتی

صدایی مادون زن

عکس برگردان یک جمله ای فرزند من:

'اسپری تا.خیری ... کمی اضافه انسان شده ام'


 



همیشه ساده ترین کارها پیچیده ترین ها هستن ، درک راز هستی همین قدر ساده است

یک فاکتوریل ساده است ، درک کن برای درک چرایی هستی اینجا نیستی

بزرگترین پاسخ به این چرا ساده ترین جواب ممکن ِ : 'نمیدانم'

علوم محض ناقص ترین کشف های دانش بشری هستن ، چطور بودن رو یاد بگیر

ای تـــُـــ رنج ، از چـــه تـــو رنـجـیـده ای؟


61- در تدارک این حرف بودم : ' صدای نفس هایت رگ خواب رگ های من را خوب می داند

هــــــــــــا کن ، چهل گیس می شود دست های من '


62 - میان معبد فریاد می زد:

که مرا پیدا کن خدا

گفت که رسم بازی نمی دانی ، من چشم گذاشته ام ... تو به خود آ



برای ا - ف


روزی میان آغوش تو گم شدم

شاید به زیر پای تو پیدا شوم شبی

بهشت زیر پای توست

رحم اجاره ای ،

مادر خوانده ی همه ی درد های حرام زاده ام

گرچه باغبان خوبی نبوده ای

میان آبیاری ات

زخم های تنم همیشه تازه ماند


تو این روزهای سیاه و مریض ، فقط یکمی چای واسه من بریز



دولت برای رها شدن از هزینه های اضافی جمع آوری زباله ها قانونی را به تصویب رساند که بر اساس آن هرکس باید زباله های تولیدی خودش را می بلعید .

بعد از تصویب این قانون مردی خودخوری کرد
زنی جنینش را هضم کرد و بازدمش بوی شیر می داد.
کسی برای خودکشی تیغ را بلعید .


هستی انسان را بالا آورد و انسان خدا را

تفاله های انسانی امروز عظمت نشخوار شده ایست که به حقیقت پیوست.




 

 

 

برای زنانگی ام از زیر لباس زیر متاسفم

من نمایشنامه ای با پرده های فولادین نوشته ام

برای جوراب های ضخیم زیر چین و پف های زیر چشم

برای معصومیت شق و رق و معجزه ی بوتاکس

برای روز مبادا زن مانده ام 

 

 

کاشت. داشت . برنداشت

 

 

میان مزرعه آن سال فقط مترسک کاشت

دیمی

از آسمان فقط کلاغ می بارید آن سال

کاشت

و برنداشت

حتی یک "من"  

  

 

 

پی نوشت : عکس خود ماست . لطفا کپی نکنید.