سبک ِ بی سبکی

ببخشید کسی که از همه ی منی که اینجاست فقط دنبال خودت گشتی

ببخشید که نفهمیدم اون چیزی که تو می خوای ببینی چیه

ببخشید دوستایی که اومدید و انتظار یه نوشته ی خوب داشتید و پیدا نکردید

ببخشید که گاهی انقدر خودم بودم که جایی واسه شما بودن نداشت وبلاگم

ببخشید که این مدت با هر نوشته ای از خودم دلسرد تر  ِتون کردم

 ببخشید که من خوب نمی نویسم

ببخشید خواهر عزیزم که تو چشماتو به حرفای من قرض دادی و من هیچ وقت چیزی نذر چشمات نکردم

ببخشید که خیلی از حرفای این وبلاگ رو با یه سکوت ِ گیج و گنگ گفتم که از محدوده ی شنوایی شما خیلی دوره

تمام این مدتی که نوشتم دنبال سبک ِمن می گشتم ببخشید که انقدر جهت گیری هام پراکنده و گیج کننده بود

آفام عزیز حرف تو منو به فکر یه سبک تازه انداخت امیدوارم ناتوانیم توی همه ی این سبک ها بهم تو پیدا کردن ِ سبک خودم کمک کنه

پ.ن ۱ - احتمالا یه مدت نمی نویسم تا یکم ذهنمو جمع جور کنم

پ.ن ۲ - اگه زحمتی نیس بهم بگید سبک کدوم نوشته م رو تو این دو ماه دوس داشتید

پ.ن ۲ - نذر چشمای خواهر:

آمدم اما چه دیر

رسالت من دیر آغاز شد

آیه هایم همه سال ها پیش نازل شده اند

و سال ها بدون من رهبری کردند

نه کسی ایمان آورد

نه کسی کافر شد

و من مانده ام و هزاران درخت سیب

شاید سیب فروش باید بشوم

نظرات 10 + ارسال نظر
ستاره جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ http://www.400152005.blogfa.com

ای بابا
نمی دونم من چراباهرکی دوس می شم می خواد بره وننویسه واز این حرفا ماچی بگیم پس
سبک ما که سبک بی سبکیه
اینارو که می گی باید خوند
من نخوندم دروغ چرا نن جوون
ولی خوب می نویسید
ملت چقد سخت گیرنهااااااا

نگفتم نمی نویسم که

[ بدون نام ] جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ

حضور هیچ کس در زندگی ما اتفاقی نیست، خداوند در هر حضوری رازی نهان کرده!

[ بدون نام ] شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ق.ظ

Man nemidonam chera rozi 50 bar in weblog ro baz mikonam

منم نمی دونم

[ بدون نام ] شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ق.ظ

مردشور قدرت تمرکز ذهن را ببرند ، هیچ گوشی با خیره شدن زنگ نمی زند!

سیفتال شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ق.ظ http://www.ashkanrad.blogfa.com

چرا اینجوری به مسئله نگاه می کنن بعضی ها؟ سبک نوشتن؟جمع کردن ذهن ؟ببخشید که ...فلان جور یا بسیار جور نمی نویسم .
بابا بی خیال ،کسی اینجا نیست به عیار خوب یا بد نوشتن کسی نمره بده ما اینجاییم که صرفاً باشیم و مسابقه گلشیری یا رادی و یا ... از تو این نوشته ها برگزیده انتخاب نمی کنه .
اینقدر خودمان را درگیر سبک نکنیم.این نوشته ها به اندازه خودشان خوب است .

چشم سیفتال جان
به حرفتان گوش کردیم برادر

(مشق شب)نوستالژی باز مدرن شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ http://www.nostalozhi.blogfa.com

سبک بی سبکی تو خیلی قشنگه.

همان بی سبکی را ترجیح دادم نوستال جان

بماند که کیم... شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ب.ظ http://tavallodidgar.com

نوشته هات که خوبن.رفتن هم انگاری مد روز شده هاااااا!

من کی گفتم می خوام برم؟؟؟
در ضمن خوش اومدی

تنهایی شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.tanhaeey.blogfa.com

خواهش میکنم
خدا ببخشه خواهر

سبک بی سبکی هم خودش یه سبکه دیگه!!!

راستی پرتقال فروش بشی بهتر نیست؟!


پرتقالا رو گذاشتیم شما بفروشی مهندس جان

ناشناس یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ

انیسه لحظه های من ، حریمه زندگیم شدی

به تو باختم وجودمو ، فکر کردم عاشقم شدی

بازی گرفتی قلبمو ، طعنه به سادگیم زدی ...

زنی که ... دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ق.ظ http://zanikeke.blogfa.com/

بزن بر تیپ هر چه سبک

می زنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد