آدم های دوزاری

این لغتی ست که من در مورد بعضی آدم ها استفاده می کنم . یعنی خیلی فکر کردم که اسم مناسب تری پیدا کنم اما از اونجایی که من خلاقیتم خیلی کمه نشد . البته همین هم از سرشان زیادی ست! این آدم ها اسمشان دوزاری ست چون دوزار هم نمی ارزند 

کلا آدم ها برای من ۲ دسته اند : آدم های دوزاری و آدم هایی که فروشی نیستند 

و حالا اینکه آدم های دوزاری چه آدم هایی اند 

آدم هایی که ۴ تا کار بیشتر ازشان بر نمی آید و برای  ۴ چیز زنده اند : شکم ، زیر شکم ، تن پوش و نشیمن گاه ، اینها زندگی شان حیوانیست

آدم هایی که بدون اجازه جرات ندارند کاری کنند. آدم هایی که نمی توانند خودشان فکر کنند ، حرف بزنند ، بخندند گریه کنند ، این جور آدم ها کوک دارند یکی دیگر می رقصاندشان و زندگی شان شبیه خیمه شب بازیست 

آدم هایی که به آن چه که نیست قانع اند و به آنچه که ندارند شکر می کنند و کلا طبیعت این جور آدم ها با سکون است و هیچ وقت آرزویی ندارند و هیچ هدفی در زندگیشان ندارند این ها زندگی شان نباتیست

آدم هایی که خیال می کنند مرکز جهان اند و خیال می کنند هیچ چیز جز برای خدمت به آنها وجود ندارد (این ها از همه بیشتر دوزاری اند ) آدم هایی که خیال می کنند تو برای آنها ساخته شده ای (اگر به دردشان بخوری البته)

آدم هایی که چیزی را دنبال می کنند که باورش ندارند و انگار حکمی صادر شده را دنبال می کنند این جور دوزاری ها دهانشان بلند گوی گوششان است و هیچ وقت صدایی از خودشان در نمی آید   

آدم هایی که وقتی بهشان می گویی چیزهای با ارزش تری وجود دارد نمی فهمند و خیال می کنند تو مریضی ِ گشتن داری 

اشتباه نکنید اینجا بد و خوب جدا نکردم . اینها آدم هایی اند که عرضه ی بد بودن را هم ندارند  

این ها بیشتر شبیه کارمندان بایگانی اند که هیچی از خودشان ندارند . فقط برای هدر دادن هوا زنده اند    

پ.ن ۱- این پست کاملا بی منظور بود  

پ.ن ۲ـ بی اسم نمانده ام دیگر  ، از این به بعد با اسم نیم من بشناسیدم 

نظرات 9 + ارسال نظر
تنهایی سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ب.ظ http://www.tanhaeey.blogfa.com

این دوزاری ها که زیاد شد
جمعش میشه دو تومن فکر کنم :)

ما شما رو به عنوان تمام من قبول داریما

شاد باشی...

باور کن همه شون و فله ام بخری باز ۲ تومن نمی شه

لطف دارید همون نیم من قبول داشته باشید کافیه

ستاره سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ب.ظ http://www.400152005.blogfa.com

همین که تنهایی می گه

زبون ِ خودتو موش خورده ستاره؟؟؟
بگو آآآ ببینم

(مشق شب)نوستالژی باز مدرن سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.nostalozhi.blogfa.com

ادم دوزاری گاهی حتی به زیر شکم بیشتر از شکم فکر میکند.
البته حرف تنهایی جانمان هم برایمان حجت است.

خوب شد این تنهایی اومد
حالا کدوم حرفشو هی تایید می کنین؟

زنی که ... سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:48 ب.ظ http://zanikeke.blogfa.com/

آدما دو دسته اند
۱- آدمایی که فکر میکنن ادما چند دسته اند( این دو هم شامل چند دسته می شه )
۲- آدمای که فکر می کنن ادما یک دسته ان

باور کن دسته ی دوم ام وجود دارن

زنی که ... سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:48 ب.ظ http://zanikeke.blogfa.com/

آدما دو دسته اند
۱- آدمایی که فکر میکنن ادما چند دسته اند( این دو هم شامل چند دسته می شه )
۲- آدمای که فکر می کنن ادما یک دسته ان

زنی که ... سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:49 ب.ظ http://zanikeke.blogfa.com/

این دو تا کامنت پشت سر هم نشان از همین دو دستگی بود

دو دستگی ِ آدما ؟ یا شما؟

من خودم نیستم... سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ب.ظ http://ryuk.blogfa.com

عجیب خانوم!
گفتیم نیم من کیه که چایی نخورده پسرخاله شد :دی
نگو نسرین خانوم خودمونه :*
به آدما زیاد فکر نکن. آدما نفهمند!

هیشکی جز خودم چایی نخورده پسر خاله نمی شه
می خواستی همینو بگی دیگه؟؟
اینم یه نظریه ها
کلا یه دسته ن آدما

ج چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام به نیم من عزیز جسارتا چندتا پیشنهاد دارم:
اولن آدما قابل تقسیم بندی نیستن حداقل از این دست تیپ بندی نشان خام بودن خودت و ناکافی بودن شناختت از دنیاست....که مجال بحثش اینجا نیست
دوم اینکه وقتی از جملات بزرگتا استفاده میکنی اصل مطلب رو فدای چندتا جمله و کلمه جالبش نکن و یه کمی قشنگتر ایده برداری بفرما

زنی که ... چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:37 ب.ظ http://zanikeke.blogfa.com/

باشه قبوله قول دادم باید عمل کنم ولی اجازه بده زمانش رو من مشخص کنم و البته قبلش باید یه چیزایی رو بدونی شاید اون وقت خودت صرف نظر کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد